Jongeren kiezen nieuw bestuur

Op 9 augustus 2019

Onze jongeren hebben het afgelopen jaar hard gewerkt om hun afdeling, Jong N-VA Pelt, uit de grond te stampen. Zo waren er de eerste (uitverkochte) editie van de Quizpolitie in het voorjaar en hun acties rond veilige fietspaden in Pelt. Op verschillende participatiemomenten van de gemeente, rond de fusie of specifiek voor jongeren, waren ze steeds talrijk aanwezig. Al dit harde werk resulteerde eerder deze maand in een officiële erkenning door het nationaal bestuur. Kortom: ze mogen zich nu een officiële afdeling van Jong N-VA noemen. Proficiat mannen!

Vorige week hield Jong N-VA Pelt, zoals dat gebruikelijk is na een erkenning, zijn eerste bestuursverkiezingen. We stellen het nieuwe bestuur hieronder graag aan u voor.

Waël Azdi, tevens bestuurslid van N-VA Pelt, werd verkozen tot voorzitter. De nieuwe voorzitter was duidelijk tevreden met zijn ploeg: "Met deze toffe, jonge en gemotiveerde ploeg willen we voor vernieuwing, verandering en zeker ook verjonging in het politieke landschap van Pelt gaan." liet hij ons na de bestuursverkiezing weten.

Op de foto van links naar rechts: Brian (secretaris), Ruben (penningmeester), Jim (bestuurslid), Waël (voorzitter), Tibo (bestuurslid), Frederique (bestuurslid) , Laurens (bestuurslid), Alexander (ondervoorzitter)

Alle informatie over de jongerenafdeling van N-VA Pelt vindt u terug op hun pagina op deze site, of op hun Facebookpagina.