Sunila Vangerven wordt nieuw gemeenteraadslid voor N-VA Pelt

Op 21 september 2023

Sunila Vangerven zal vanaf volgende week de inwoners van Pelt vertegenwoordigen als nieuw gemeenteraadslid. Sunila zal op de volgende gemeenteraad de taken van Leon Alders overnemen die besloot een stapje terug te zetten.

Sunila was tot op heden lid van het bijzonder comité sociale dienst en was eerder ook al voorzitter van onze afdeling. Op de gemeenteraad zal ze haar stem laten horen voor al de mensen die het moeilijk hebben in deze tijd de eindjes aan elkaar te knopen. Haar ervaring als ondernemer in Pelt zal ze ook aanwenden om de belangen van de Peltse handelaars te verdedigen. Als moeder van twee flinke tienerzonen zal ze ook het jeugdbeleid van onze gemeente nauwgezet opvolgen.

Leon Alders was 35 jaar lang gemeenteraadslid in onze gemeente. Hij besloot deze zomer dat het tijd werd om het wat rustiger aan te doen. Leon neemt de plaats van Sunila in het sociaal comité over en zal zich in ons partijbestuur blijven inzetten voor onze afdeling.